torsdag 17. juli 2008

SOA-3004

I dag fikk jeg en gledelig og overraskende beskjed. Jeg tok jo en eksamen på masternivå i sosialantropologi til jul, men når tid for sensur kom så hadde de jo aldri fått resultatet mitt når jeg ringte for å sjekke. Siden jeg er en ekspert på krisemaksimering, så bestemte jeg meg for at min eksamen hadde blitt underkjent siden jeg hadde glemt å skrive kandidatnr på besvarelsen. Plutselig i dag fikk jeg mail fra lånekassen, og når jeg gikk inn for å lese den så var det noe av lånet mitt som hadde blitt gjort om til stipend pga godkjent eksamen. Da var det bare å ringe til universitetet for å dobbeltsjekke, og joda, jeg har fått godkjent første 10 studiepoeng på masterstudiet mitt. Fy flate hvor glad jeg er!!!

2 kommentarer:

Ororina sa...

Gratulerer med godkjent resultat :-D Det var gode nyheter det!

Anonym sa...

Så stolt jeg er av deg :)

Synnøve