tirsdag 9. desember 2008

Folksomt og fargerikt

Man blir glad av dette broderiet, det er så fine friske farger i det. Greit nok at jeg fikk litt hetta når jeg måtte begynne med lilla øverst (ja, den lilla streken er øverste kanten på bildet) siden lilla ikke er min favorittfarge - heller tvert imot, men når jeg kom til den blågrønne så kom smilet fram igjen. Og så er jo disse danserne så morsomme da :0)
Høyden på broderiet er fra to rader under foten på han i midten og opp til den lilla kanten, bredden er dobbelt så bred, det skal være fem dansere med i bildet. I kveld oppdaga jeg at jeg hadde brodert venstrefoten på den midterste danseren ett hakk for langt opp så jeg måtte rekke opp litt. Ellers går det radig :0)

1 kommentar:

Ororina sa...

Nå ser det jammen meg ut som om du har funnet racernåla! Du har jo fått gjort masse på bare to dager!