mandag 16. november 2009

Nytt tilskudd til katteriet

I går kom jeg hjem fra Finland med FIN*Lumikissan X-cellent som skal sameies med Kari (N)CarilloCat (Summer sin oppdretter). Han skal hete Teddy hjemme her, for han minner meg om en liten teddybjørn :0)

Jeg og Kari har lett lenge etter en hannkatt vi kan eie sammen, og vi ønsket oss en "typet" sibir. Jeg ønsket meg i tillegg hvitflekk, men typen var viktigere enn fargen. Etter å ha lett en god stund fikk tilslutt Kari tilbud om lille Teddy. Jeg er glad hun tok meg med på dealen, for han er virkelig en liten Bissan i type. Herlig gutt med masse purr-sonality som jeg tror kan bli et veldig spennende tilskudd til katteriet mitt. Han skal være her i nord hos meg noen måneder, og være med på noen utstillinger, før han flytter til Kari og hennes to gutter Nirvana og Yahont.
Endelig hjemme!! En trøtt liten teddybjørn på fanget til Suzana.
Første møte. En liten Teddy på hotellrommet i Oulo
Teddy leker med gammelmatte Tiina
Oppdretter Lumikissan har tatt dette bildet. En skikkelig snømann <3
Mamma... så vakker så vakker <3
Og pappa, hva skal man si? En utrolig vakker ung sibirgutt <3

2 kommentarer:

Catzy sa...

Gratulerer med nytt familiemedlem;=) Det blir spennende å følge ham i bloggen din.

Miss Sophie sa...

Nei så kjempekoselig med ny pus!:) Gratulerer så mye!:) Kanskje jeg får æren av å treffe den på en utstilling!:)