lørdag 23. februar 2008

Litt av hvert

Lenge siden jeg oppdaterte her nå... Jeg tror jeg lar bildene si det meste egentlig.

Så langt har jeg kommet med Sebastian. Mistet litt piffen når Anne Marit var så rask med nåla, men jeg tror jeg skal brodere noen sting på han i kveld. Har dessuten bestilt to slektstre, og et ludospill som jeg skal brodere...
Lue som var tenkt som julegave, men so, Suzana falt for og kuppa...
Svart/gul/orange lue til Therese
Lue til meg. Mamma har kuppa capsen min så jeg måtte ha en annen
Her er tunikaen til Therese, nå er det bare hekling av kanter nede på bolen + armene og blomstenepå bolen som gjenstår

1 kommentar:

Ororina sa...

Det var ikke meninga å ta fra deg piffen fra Sebastian, men du hadde jo så himla mange andre prosjekt på gang også! Men, tar du en tråd om dag så blir du til slutt ferdig.

Hvilken type garn er den nye lua di strikket av? Ser skikkelig stilig ut!