søndag 29. november 2009

Badedag

Teddy som skal ha en showkarriere må bli vant til å bade, og i dag fikk han sitt aller første bad. Skal si gromgutten vår var flink. Han fikk også stifte bekjentskap med føneren, som han ikke syns noe særlig om, men vi skal trene videre ;0)
Gromgutten hadde ikke lyst til å posere, men hva gjør vel det, han er uansett noe med det vakreste jeg vet <3
Summer bruker å være en vanskelig frøken å ta bilder av, men se hva jeg fikk til når jeg slo av blitzen :0)

Summer er også nybadet. Vi venter i spenning på når hun skal komme i løp, og håper det blir vårbarn og ikke sommerbarn hun har tenkt seg ;0)
Rampejente <3
Jeg liker Summer veldig veldig godt, og gleder meg til å se hva som skjer med bredden hennes når hun har hatt et kull eller to

2 kommentarer:

Catzy sa...

Vi prøver å bade kattene våre en gang måneden slik at de blir vant til å bade. De protesterer med det sammen, men etter hvert så finner de ut at vi tobente bestemmer at dette må gjøres.

Fine bilder;=)

Miss Sophie sa...

Dette med bading kjenner jeg igjen. Våre abyssinere er blitt kjempeflinke til å bade, og de er nå blitt vant det. Bader man kattene regelmessig vil de lære seg til det.

Du verden så kjempefine bilder av kattene, Sissel!:)