tirsdag 12. januar 2010

Votter til salgs

Legger ut bilder av vottene etterhvert som de blir ferdige. Har fem par ferdige nå, men ett reiser til Tromsø denne uken.

Disse er svarte og gråmelerte. Til salgs

Disse er blågrønne og gråmelerte. Til salgs
Mørkeblå og lyseblå. Til salgs
Sort og hvit. Til salgs
Disse er brune og hvite. SOLGT
Her er nyeste prosjektet mitt, et prøveprosjekt. Votter i barnestørrelse. Strikkes i babyull på tynn pinne. Rosa og lys rosa.
Sammernliknet med voksen størrelse for å gi et inntrykk av størrelse. Skal ta et bilde når de er ferdig også.

De vottene jeg har ferdige tar jeg med på utstillinger fremover, og de kan kjøpes der.

4 kommentarer:

Catzy sa...

De var fine, Sissel;=)

Corvelorven sa...

Helt enig, med Catzy!:) De er kjempefine!:) Har lyst å bestille et par slike votter fra deg om det går an!

Sissel sa...

Corvelorven - Jepp det går an. Vi møtes vel på Trønderkatten?
Vil du ha noen av de som er ferdige, eller har du noen spesielle fargepreferanser?

Koster 250,-

Corvelorven sa...

Åh ja, du skal på Trønderkatten sin utstilling!:) Da bestiller jeg et par sorte og hvite jeg!:) Tusen takk, Sissel!:)