lørdag 31. mai 2008

Fremgang



Selv om jeg har badet katter og vært ute med hunden så har jeg fått gjort litt handarbeid i dag. Jeg har blitt ferdig med begge vottene og ene sokken. Andre sokken er på pinnene, og blir ferdig i morra regner jeg med. Deretter er det kragen på genseren som må strikkes, men den må vente til jeg har fått kjøpt meg mer garn. Det var nemlig en katt som hadde tissa på posen strikketøyet lå i, og selvfølgelig var det hull i posen sånn at det røde garnnøstet ble tilgriset og måtte kastes *arg*

Men nå lengter jeg faktisk etter Sebastian, og gleder meg til å fortsette på han!!''

1 kommentar:

Ororina sa...

Se her ja, her går det unna :-)

Men må det være rødt i kragen? Ser for meg at det bare er en enkel kant, men det stemmer kanskje ikke? Det er jo bare hvitt og grønt i kanten på ermene og bolen, så da kan jo halskanten være likedan?