torsdag 22. mai 2008

Orchidè Olè

Mens jeg venter på at det skal vises at det er noen fremgang på Sebastian, kan jeg vise fram fram orkidèene mine. I dag ble det 6 i tallet, og her er de 4 som blomstrer for tiden.

Dagens fangst, en veldig fin mørk rosa blomst
Dagens fangst 2 - denne er litt lysere enn den andre
Samme som over
Litt psyko, men veldig morsom
Artig?
Min drøm!!!
Så utrolig vakkert!!!

Mine to eldtste blomstrer ikke for tiden, men en av dem er gul og er Therese sin (hun elsker gult). Den andre er mørk vinrød.

2 kommentarer:

Ororina sa...

Så nydelig orkideene dine blomstrer nå. Den med prikkene var jo riktig kul!
Jeg kan ikke en gang ha plastikk-orkideer jeg ;-(

Mandy Lou sa...

De er super-nydelige alle sammen. Jeg likte spesielt godt den aller første. Tror ikke jeg har den fargen blant mine 18 hjemme og 7 på jobben. ;)

Orkideer er veldig enkle og greie blomster å ha. Kattene bryr seg heller ikke om dem.