onsdag 13. august 2008

O lykke

Maks er forelsket, og hans kjære heter (Sa)Bine og er en gatehund fra Portugal. De leker sammen når hun er hjemme, og Maks lærer seg manerer av den litt eldre og litt mer bestemte damen. Men akk, så vanskelig det er å la henne være når hun er sååååå søt <3 <3<3

I dag ble jeg ferdig med solsikkeløperen, så nå ligger den i skuffen sammen med andre ferdige ting (les Sebastian). Naboen satte meg på idèen om å fòre den og så la fòret gå inn et stykke på framsiden. Skal tenke på det, og imens skal løperen få kose seg i skuffen. Sommeren er jo likevel over...
Her er neste prosjekt, et slektstre til hver av ungene. Jeg skal begynne med det første, så får vi se om jeg tar begge to på en gang eller om jeg tar fram noe annet i mellom

1 kommentar:

Ororina sa...

Her blir det en del attersting ser jeg ;-)

Ser ut som om den er kjempemoro å brodere. Hvorfor ikke brodere den til deg selv i stedet, så slipper du å brodere to? ;-) Men sant, kjempeartig hvis jentene kan få hver sin!