søndag 1. mars 2009

En løve

Jeg regner med at alle ser at dette skal være en løve? Vel, tusen takk til ororina som kom med løsninga på fargeproblemet mitt. Første regel er: les mønsteret... Jeg hadde ikke lest det stedet der det sto hvor mange tråder det var av hver farge nemlig *rødme*, og etterat jeg fant det så ble det straks mye enklere å finne ut hvilke tråder som var hvilke farger. Så langt har jeg bare funnet fasiten på noen få farger, og jeg har gjetta bra, og har foreløpig 100% rett :0)
Må jo innrømme at det er enormt mye morsommere å brodere når man vet hvilke farger man skal bruke, så nå er det vanskelig å legge fra seg de store kattedyrene. Det har litt konkurranse mot et tv-spill som heter spinx and the cursed mummy, men det blir noen tråder på dette daglig fremover. Kan fortelle at ekte løve-farge er to tråder dark gold, og en tråd orange :0)


Ingen kommentarer: