søndag 10. mai 2009

Kattedyrene 10.05.09

En liten oppdatering for å trigge minnet... Så langt var jeg kommet med kattedyrene før jeg tok en pause.
Her er dagens oppdatering. Det er vel leoparden jeg holder på med? Det er mye halvsting, for den er bak løven på en måte, men det svarte er korssting, og en del av det som er på snuten og i panna er korssting. Det blir veldig tredimensjonalt på denne måten, og det er spennende å følge med på hva som dukker opp. Stor forskjell fra Skapelsen dog. Man må være mye mer konsentrert nå, for man må telle og telle på nytt for å være sikker, og man må lete mye mer på mønsteret hele tiden (ihvertfall må jeg det). Det hadde vært enklere dersom jeg hadde brukt ororina-teknikken å markert med penn, men...


1 kommentar:

Ororina sa...

Tusjer i flere farger er alfa og omega når man leker seg med denne typen broderimønster ;)

Ser du er i full gang med dette igjen :D Fine kattedyrene.