torsdag 13. september 2007

Kattebroderi

For noen dager siden kom dette kattebroderiet mitt. Jeg syns det er et artig bilde, og gleder meg til å begynne på det. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal henge det da... Geishaen min har allerede fått utpekt en plass :0)

Det som er litt spesielt med dette bildet er at det er "halvsting" noen steder. Man skal dele en rute i to farger. Det har jeg aldri gjort før, så det skal bli artig å se dette i praksis.

Snart skal jeg reise til Sundsvall å hente en liten pusekatt, og da tror jeg at jeg skal ha med den grønne genseren min. Nå begynner det å bli tid for å få slike litt tykke genstre ferdig ;0)

Har trena i dag, og det var deilig! Har lagt meg til en vane å trene to ganger i uka, og nå hadde jeg faktisk savna treninga litt. Bare synd at jeg synda når jeg kom hjem med å spise en sjokolade og lakrisbåter... Håper det var en engangsforeteelse...

1 kommentar:

Synnøve sa...

Så flott broderi :)
Janlynn har mange utrolig vakre :)