søndag 2. september 2007

Ny blog...

Jeg må starte en ny hobby-blogg. Den gamle vil ikke bli oppdatert mer.

I går og i dag har jeg og Mats vært med Therese på fotballkamp. I går tapte de 4-1 i første kampen, og 12-5 i siste kampen. Therese scorte et mål. Fotballgleden var stor, og dagen var redda da de scorte masse mål :0)

I dag gikk de på en storsmell i første kamp. Der tror jeg ikke de fikk mål i det hele tatt, men dagens andre - og helgens siste kamp - ble vunnet med 10-3 (sånn ca). Therese scorte ett av målene. Siste halvdelen sto hun i mål. Det er utrolig morsomt å se på lilleputt-fotball. I går tok jeg masse bilder av ungene, men i dag tok jeg en del bilder av foreldrene også. De (vi) tar jo helt av, og det var kjempegøy!! Jeg tror det ble 250 bilder tilsammen i går og i dag... Det ser ut som jeg har funnet sporten for meg ;0)
Når det gjelder egen trening, så har jeg gått en halvtimes tur i dag.

Ingen kommentarer: