tirsdag 8. desember 2009

Kattevotter til salg

Da er jeg ferdig med de strikkede julegavene jeg skulle lage, så nå skal jeg strikke kattevotter for å selge dem. De er så populære at jeg skal lage meg et lite lager å ha med på utstillinger tenkte jeg. Her er et par ferdig, og et par påbegynt.

Disse er STORE, enten herre eller stor damevott. Fargen er gråmelert og sort.
Disse blir i samme garn som over, men strikket på pinner som er hakket mindre. De passer voksen dame. Fargen er lys grå og naturhvit.

4 kommentarer:

Miss Sophie sa...

Så kjempefint, Sissel!:) Har så lyst å kjøpe fra deg!:)

Sissel sa...

Koselig! Jeg skal prøve å strikke noen par votter i allefall, så har du (og evnt andre) noe å velge i :0)

Sissel

Helen Aandal sa...

De kommer til å bli kjempepopulær på utstillinger! Du har god tid fram til vi drar til Trondheim så det burde bli noen par ;0)
Gleder meg til julaften jeg!

Catzy sa...

Åh så fine de er;=)