lørdag 14. juni 2008

Endelig en Maks oppdatering

Det har vært lite oppdateringer for Maks i det siste, og det er fordi det er vanskelig å ha en helt egen blogg for han. Han er jo en del av min hverdag, så det er vanskelig å skille han fra mine andre hobbyer. I går gikk vi opp til benken, og da hadde jeg ikke med fotoapparat, så i dag måtte vi gå en tur med hund og kamera, og her er det vi fanget "på film" i dag.







Suzana har etterlyst lester, og disse har jeg begynt på nå. En artig måte å strikke lester på, selv om det blir veeeeeeeeeldig mange tråder å feste... Fargerike blir de også!


3 kommentarer:

Ororina sa...

Mange flotte ut-i-naturen bilder :-) Og de luggene der er jeg nysgjerrig på. Skal bli spennende å se sluttresultatet.

Unknown sa...

Maks er nydelig! Håper alt står bra til med han og dere der oppe i nord.
Lill&Shakk&Tessa&Tammy
www.borzoi.wordpress.com

Sissel sa...

Jada, alt bra her. Godt at du fant fram til denne bloggen.

Sissel