søndag 16. august 2009

Den store badedagen

Både Taiga og Summer var storfornøyd med at matmor lå sliten og skadet i sofaen med Ole Brumm-dyne på. Da ble det masse tid for kos og klem <3
Nå er det ikke lenge til vi skal på utstilling igjen, og jentene måtte bades. Jeg har grudd meg til dette pga foten som fortsatt er vond, men må man så må man. Taiga har jeg trekt fra utstillingen, men han trengte også sårt til et bad pga halefett. Når jeg ført var i gang så tok jeg alle tre. Taiga fikk seg et raskt bad, mens de to andre fikk litt grundigere jobb. Er imponert over pelsen til Bagheera som er utrolig tykk med masse underull. Synd at den skal være så myk, men vi får se om den nye sjampoen gjør underverker? Summer ble tatt sist, og hun imponerte meg stort. For første gang var hun ikke miss hysteria i badet :0) Får håpe jeg fikk skyllet henne skikkelig, ellers så må jeg gjøre jobben igjen om noen dager...

Taiga før badet, han la seg til å sove sammen med bamsen til Therese <3

1 kommentar:

Ororina sa...

De syns tydelig at det er godt å ha deg velberga hjem igjen.