mandag 17. august 2009

Ebay


Ebay er et farlig sted... For en stund siden så kjøpte jeg noen nydelige stoffer med Russiske motiver, som Synnøve sydde burpynter til meg av. De burpyntene er jeg utrolig glad i, og veldi stolt av!! I dag skulle jeg inn på Ebay for å se om de hadde handholdt GPS, og det hadde de jo. La inn et bud, så det blir spennende å se om jeg får tilslaget.

Men handelen var seff ikke ferdig med det... Anne-Marit viste meg to broderier som hun visste at jeg ønsker meg, så jeg la inn bud på dem også. Derretter var veien kort til resten av "butikken". Det ble noen kjøp i kveld. Tre stoffer som jeg skal ha selv, og ett stoff som jeg skal gi bort ;0)

Dette stoffet syns jeg passet så bra til stamnavnet mitt (N)Solstorm's

Russisk folklore, flott stoff og herlige farger

Matruskaer


Noen jeg kjenner ønsker seg noe typisk britisk, de skal få dette stoffet av meg ;0)

Så blir det spennende å se om jeg får tilslaget på noe av det andre jeg har bydd på.

Ingen kommentarer: