tirsdag 8. januar 2008

Sebastian - oppdatering


Så langt har jeg kommet med Sebastian. Man begynner å se at det er et dyr nå. I kveld skal jeg sette meg i go'stolen med god samvittighet, for i dag fikk jeg endelig tatt meg selv i nakken og trena. Første gang siden jul...

Ellers har jeg mye å henge fingrene i. Har kjøpt meg flere bøker. Både fag og ren nytelse :0)

Denne kriminalromanen har jeg begynt på

Denne erindringsboken fra krigen har jeg på vent

I tillegg har jeg tre fagbøkene jeg skal lese. De er pensum på mastergraden i sosialantropologi som jeg har bestemt meg for å begynne å lese på-

1 kommentar:

Ororina sa...

Hm... har du kommet så langt på Sebastian ja... Jaja, får vel ta å brodere noen sting på Jasper i kveld da ;-) Og forhåpentligvis er disse bøkene du har kjøpt deg så interessante at du glemmer Sebastian helt :-P (Neida, mener ikke det - for da får jo ikke jeg konkurranse. Litt gøy med konkurranse også! (Syns jeg i hvert fall - særlig når det gjelder brodering))