lørdag 12. januar 2008

Uvenn med Sebastian...

I dag har Sebastan vært kranglete. Målet var å bli ferdig med det svarte (foruten krøllen på halen), og begynne med noen sting i en annen farge. Men Sebastian ville ikke det. Han måtte krangle på hvor jeg broderte hodet hans, så to ganger måtte jeg rekke opp. Tråden slo knute på seg, og nåla spratt bort i intet så jeg måtte anse den som tapt å finne fram en ny nål *sukk*

Vel vel, etter masse slit og strev, og noen skikklige nordnorske gloser, så ble jeg i hvertfall ferdig med det svarte. Nå skal jeg begynne med en spennende ny farge (mørkegrått kanskje? *lol*) i morra.

Må også vise hvor langt jeg kom med luen i dag. Er ferdig med den fargerike delen, så nå er det kun mørkeblått til jeg er ferdig, og da skal jeg brodere litt på den med spreke farger.

1 kommentar:

Ororina sa...

Se der ja - nå er det bare resten igjen ;-)