tirsdag 18. desember 2007

En liten hemlis og nytt prosjekt på gang

Jeg kommer til å bruke et par dager på en liten hemlis som ikke blir avbildet her før etter julaften. Deretter skal jeg begynne på en tova vest til meg selv. Jeg bytta ut noen farger, så den blir i mørk brun, offwhite og petrol. Petrol er en mørk blågrønn farge som var helt nydelig!

Den petrol-fargen skal strikkes i et felt på ryggen, og i smale striper mellom det mørkebrune og det offwhite. Er ikke sikker på om jeg skal felle av i "trappetrinn"... Syns kanskje en vanlig v-felling ville vært penere?

2 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Du er virkelig en kreativ sjel! Sitteunderlagene er kjempelekre. Fint navn på garnet der også. :)

Sissel sa...

Takk for kommentaren på sitteunderlagene. Hadde et par tenåringer i hus når det første var ferdig, og de syns det ble stilig :0)

Tove er et fint navn ja :0)