torsdag 20. desember 2007

Litt av hvert

Hemlisen er ferdig, og vil bli levert til rette vedkommende i morra. Har tatt et bilde før jeg pakka den inn, men det får jeg poste etter julaften ;0)

Sitteunderlaget til Oda er også ferdig. Ble ikke fornøyd med det først, så jeg måtte sy på en krusedull til og tove det for 3dje gang. Nå er det greit syns jeg. Liker sånne kruseduller merker jeg. Jeg skal lage enda et underlag, og det blir en fargerik affære. Skal bruke de restene jeg har igjen tenkte jeg :0)
Vesten min er påbegynt, og den sliter jeg litt med. Den skal strikkes sidelengs, og det har jeg aldri gjort før. Det blir litt rekking, og mange løse tråder. Men jeg kommer vel inn i det etterhvert. Vesten skal strikkes etter diagrammet på bildet. Mellom hvert fargebytte skal jeg strikke inn en stripe med petrol. Blir spennende å få et inntrykk av herligheten når jeg kommer et lite stykke lengre på vei.

Ingen kommentarer: