tirsdag 4. desember 2007

Fiskebarn!



Jeg har jo et 260 liters akvarium i stua, og i det hadde jeg bestemt meg for å ha søramerikansk fisk siden jeg er så glad i scalarer. Etter at diverse søramerikanske dvergciklider har dødd, bestemte jeg meg for at jeg ville kjøpe palettciklider. Jeg har aldri hatt den typen før, men har hørt at de er ivrige på å lage barn og det er jo koselig. At de er afrikanske får jeg bare leve med, for sånn ellers passer de godt inn i akvariet mitt. I går kikket jeg inn i akvariet, og der var jammen mor og far palett på tur med barna sine!
Kjolen til minstejenta er jeg godt i gang med. Litt vanskelig er det å ikke kunne ta fram strikketøyet når jeg vil, men det går ganske bra å strikke "etter mørkest frembrudd" også ;0)

Så var det boken jeg skulle skrive om da. Jeg har lest denne "Se pg hør-boken", og den var absolutt givende å lese. Ble ferdig med den i morges, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal hive meg over. Har noen bøker liggende, men ingen som skriker "ta meg" ;0)

Jeg leste Anne Holt før jeg begynte med denne om se og hør, og den brukte jeg laaaaaaaaaaang tid på. Minn meg på at Anne Holt ikke er forfatteren for meg....

Ingen kommentarer: